Times Square can't shine as bright as you

Oh wow jag tycker det är pajjigt. Lång tid har passerat sedan jag sist skrev här i bloggen, mycket har hänt sen sist. Just nu jobbar jag väldigt mycket och tränar likaså, vägrar att ångra mig i vår och känna att man inte optimerade sig till den kommande sommaren kroppsmässigt. bulk, deff, bulk, deff BULKDEFF! Nä en pefekt kropp vore ju klockrent till mitt redan bedårande vackra utseende. Operation vitt D&G-linne har inletts med andra ord. Kul!

Sommaren som gick blev ju helt okej till slut, dock kunde den varit längre och inte så känslokallt övergått i höst.
Nej men efter en sommar fylld av alkohol och diverse destruktiva sysselsättningar kommer en höst och en vargavinter fylld av lamullströjor, lidlkvarg och resor till New york. Sticker faktiskt till New york i slutet av November precis som förra året. Har också planer på att eventuellt åka till Hong kong i början av nästa år och hälsa på halvbrosan som just nu bor där med sin familj. Vore ju kul.

"The saddest thing in life is wasted talent"






Kommentarer
Postat av: Campsite Owner

UPPA MERA

2009-10-25 @ 22:03:49
URL: http://saythattothejudge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0